U každého záznamu z databáze firem (zákazníků) máte mimořádně širokou škálu možností,
co vše můžete evidovat. Uživatel sám, na základě své analýzy rozhodne, co je pro
evidenci důležité a co nikoliv. Samozřejmě, čím více informací zadáte, tím větší
efekt následně získáte.
Evidovat můžete kategorii zákazníka, začlenění do oborů, smluvené ekonomické
podmínky spolupráce, zápisy z obchodních jednání, jejich hodnocení, plánování, související
dokumenty a mnoho dalšího.
Systém Vám umožní minimalizovat ztráty způsobené fluktuací.
Vždy víte kdy, kde, kdo, s kým a o čem jednal a co má nyní následovat.
Rozlišení jednání do kategorií později umožní jednoduchou orientaci a přehled mezi jednotlivými záznamy.
Příklad
- Zařadit do jedné skupiny všechna jednání související s danou zakázkou
- Odlišit záznamy obchodníků od záznamů techniků
- Najít všechny firmy, které byly POZVÁNY NA SEMINÁŘ a kde již byla PŘISLÍBENA ÚČAST a všem těmto firmám poslat formulář s přihláškou
- Porovnat výsledky jednání daného prodejce v daném období s výsledky ostatních prodejců
Tip
- Program lze nastavit tak, že Vám automaticky či manuálně přiřadí Vaše e-maily z MS Outlooku do CompSale k příslušným firmám.